Ett stycke färsking.

Nämen hallå folket..! Nu är jag här !  Och jag är här för att stanna !
Har inte en jävla aning om varför jag gör detta men det verkar juh va så in i helvete roligt eftersom alla
Djävlar håller på med det.

Det här är alla fall en blogg för alla er som har tappat livsgnistan för stunden.
Det kanske känns bättre för dig/er om ni får läsa om någon som allt går skit och åt helvete för...!





Okej då kör vi !!
Igår.. va fan hände igår ?!?!   jag vart söndermålad igen, det är säkert tionde gången.Kul att man kan göra andra glada genom att ställa upp som nån jävla whitebord tavla, folket som befann sig där har uppenbarligen aldrig fått rita på papper som små. Hämden kommer bli barnförbjuden...!
Nu bryter jag lite mot mina principer och säger att nått va kul, men jag hade super duper lattjo ända tills dimman kom och tog mig med stooorm.

Åter till lite negativa skit saker.
IMORN är det den värsta dagen som upprepar sig alldeles för många gånger per månad,
                                                    MÅNDAG
Sen är det en balljard ljusår till lön..  och min lägenhet ser ut som amsterdams bakgator.. blir äcklad !
Nu ska jag försöka sova lite, så att jag orkar upp till mitt fantastiskt "roliga" jobb. åter kommer

Kommentarer
Postat av: LDE

Förväntningarna på denna blogg är mycket höga.. själv då?

2009-03-29 @ 22:16:25
Postat av: CHriiis

HAHAH TJA RUBBAAAA !

2009-03-29 @ 22:18:12
Postat av: Hemligsomfan !

Tjena Chobbe !

haha jo ska göra aalt i min makt för att den ska underhålla er.

2009-03-29 @ 22:22:42
Postat av: tessan

yes gårdagen var super!

2009-03-29 @ 22:30:25
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Benzo

Hahha Rundberg , fan vad fin du är !

2009-03-30 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0